26 januari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-01-26 kl: 18:17:07
God kväll! Idag är det hemskt väder ute och jag gillar inte det alls, tacka vet jag soooommar :)
Idag har jag jobbat som vanligt, kl nio till ett. Och sen stack jag hem och sov och snackade med Maria för att sammanfatta gårdagen ;)

För igår blev det som sagt födelsedagsfest hos David, och det var himla trevligt. Tack David och alla andra som var där! :)
Det blev en galen kväll, som jag inte tänker gå närmare in på, haha. Jag hade iallafall trevligt, jag mådde toppen (?) haha, och jag var lagom hemma vid fyra-tiden i natt.

Så inatt blev det en sömn på ca 4 timmar, för idag var jag tvungen att stiga upp kvart i åtta för att jobba. Och det var inte kul alls. Jag mådde inte särskilt bra och jag var nog fortfarande full när jag vaknade :/ haha. Jag har sagt till mig själv flera gånger att jag ska inte dricka så mycket på fredagar, men det blir ändå samma visa varje gång. Jag mår skit och är bakfull, men måste ändå jobba. Men, jag har ju bara mig själv att skylla.. Och så länge jag har trevligt, så gör det faktiskt inte så mycket :) ihih.

Nu blir det snart mat och sen måste jag hoppa in i duschen. Och sen får jag se vad som händer. Jag är lite sugen på fest idag också, men det skulle vara trevligt att bara chilla med mjukis och film också. Så vi får se vad som händer. Men nu blir det mat. Seee ya!

image13 
Jag, David och Oscar på skolavslutningen i nian :) Jag saknar <3

Kommentarer
Postat av: Mariah

va snygg du var där Cassi, vad hände?;O ;)

2008-01-26 @ 22:00:14
URL: http://mariiastenberg.blogg.se
Postat av: Cassandra

Det gick bara utför sen ;) haha

2008-01-27 @ 01:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback