21 januari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-01-21 kl: 16:53:33
Dagen började som vanligt med skola. Det var dock en väldigt lugn dag i skolan och tur var väl det, för just nu är jag så jäkla skoltrött. Det finns en massa saker som jag borde göra istället för att sitta här, men jag får liksom inte tummarna loss, för jag tycker att det är så sjuuuukt tråkigt.

Efter skolan blev det iallafall en runda till stan med Maria och Bina,  sedan blev det fika med Maria på Espresso House. Scones och iste, mums! Det blev en lång pratstund med Maria där och vi kom fram till att livet är fullt av bekymmer. Och vi blir inte klokare för det.. !? Är det meningen att man ska gå och grubbla på saker hela livet? Utan att egentligen komma fram till något bra. Man kan grubbla på hur saker hade blivit om man hade gjort det  annorlunda eller vad som hade hänt om man hade gjort si eller så. Men det är förmodligen frågor som man aldrig kommer få svar på.

Iallafall, åter till dagen.. Som sagt, det blev en lång fika med Maria och jag kom hem för en stund sen. Nu snart blir det lite käk och sen blir det förmodligen dansträning ikväll och även lite plugg. Ciao!

Dagens låt: Nikola Sarcevic - Lovetrap.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback