20 januari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-01-20 kl: 11:27:06
Idag vaknade jag vid tio-tiden, och det är nog evigheter sen jag vaknade så tidigt av mig själv. Men det beror förmodligen på att jag var trött och jag la mig tidigt igår.
Idag är det söndag, och liksom de flesta söndagar så händer det inte så mycket. Ska kanske till IKEA en runda med mammie :) Annars måste jag nog ta tag i en del skolarbeten och även städa mitt enormt stökiga rum :/ Men det är sånt som får göras när jag känner för det och just nu känner jag verkligen inte för det så det får göras senare :)

In a perfect world, this could never happen
In a perfect world, you'd still be here
And it makes no sense, I could just pick up the pieces
But to you, this means nothing
Nothing at all..

Dagens låt: Simple Plan - Perfect World

Ha en bra söndag!
/ Cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback