torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-02-29 kl: 00:15:51
Jobbet idag gick bra, ska jobba imorgon och på lördag också.. Kanske inte världens roligaste men pengarna är aldrig fel :)
Efter jobb stack jag iallafall och hängde lite framför datan och sen hämtade Robin mig och vi körde ut till Pontus på landet och kollade film. Det var trevligt och filmen var helt okej!
Nu är jag nästan precis hemkommen därifrån och det är dags för mig att bege mig mot sängen.
Imorgon blir en lugn dag, har endast EN lektion i skolan. Börjar kvart över nio och slutar, kort och gott kl kvart över tio :) Jag älskar såna dagar, haha!
Funderar även på att ta mig ner till stan en runda imorgon för att kolla på lite nytt, behöver lite nya festkläder eftersom det är mycket festligheter och annat trevligt den närmsta tiden.. Och det är himla skoj :)

Men nu kallar verkligen sängen. Good Night!

Dagens låt: Outkast - Hey Ya

image44
(hittade denna väldigt gamla och väldigt konstiga bild på mig, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback