tomorrow

    Inlägget skrivet: 2008-02-14 kl: 23:09:45
Puuuh, nu har jag packat nästan allt, iallafall alla kläder. Så imorgon ska bara det sista packas ner. Och sen drar vi iväg vid lunchtid och det ska bli så jäkla härligt. Har dock en dryg bilresa framför oss, men väl där nere så glöms det bort :)

Imorgon blir det bara skolan 1 timme, ska bara ha engelska och redovisa om Hong Kong och sen ska jag hem.
Idag har jag för övrigt inte gjort så mycket, var och jobbade innan, packade och sen blev det lite alla hjärtans dag-fika med familjen <3 Har även fått en del gulliga sms idag :) hihi.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att man kan vara lite pigg imorgon och se alla filmer i bilen som jag har lånat av grannen ;P

Så det lär väl inte bli så mycket inlägg den närmsta veckan, kanske hinner skriva lite imorgon. Men annars så får alla ha ett jättebra lov! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback