sweet home

    Inlägget skrivet: 2008-02-24 kl: 11:54:42
Ja, då var man hemma igen. Har haft en skithärlig vecka i Österrike :) Vädret har varit helt kanon, minusgrader och solsken hela veckan, utom sista dagen. Men det gjorde inte så mycket för resten av veckan har varit helt great! För min del så blev det snowboard hela veckan, och det är verkligen så himla kul. Jag vill bara iväg igen, påsklovet nästa kanske !? ;) haha.
Jag har verkligen haft trevligt med hela familjen och jag ska lätt åka till Bad Gastein nästa år igen.. Bra skidåkning, härlig after-ski, snygga grabbar och underbar stämning i hela byn, kan det bli mycket bättre !? ;) haha.
Nog pratat om det, nu måste man återgå till verkligheten.. Och imorgon är det skola som gäller igen, jag vill INTE! Har en del läxa som måste göras idag, och sen måste jag packa upp allt, trist!

Bilder från Österrike finns på Bilddagboken senare..

Ha en trevlig söndag med mycket ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback