still sick

    Inlägget skrivet: 2008-02-05 kl: 20:19:08
Idag är jag fortfarande sjuk..
Känns dock bättre nu, jag har tagit halsmedicinen och hostmedicin. Och det känns bättre iallafall, jag har inte alls lika ont i halsen längre. Men dock så är jag fortfarande jättehes, och min röst har inte blivit mycket bättre :/ Men imorgon ska jag nog ändå till skolan, får se hur jag mår imorgon när jag vaknar men annars ser det ut som det blir skolan imorgon.. Jag orkar inte missa för mycket, så det är lika bra att gå dit :)

Annars idag så har jag faktiskt varit ganska aktiv fast jag är sjuk. Jag har städat lite och sen har jag gjort klart mitt psykologiarbete, långt om länge. Men nu är det iallafall klart och jag har skickat det till Mattias. Det känns skönt! Nu måste jag även börja läsa en bok om Hamlet, som ska vara klar på fredag.. Vi får läsa lite ikväll innan jag ska sova. Annars känns det mesta ganska lugnt nu, det mesta i skolan är avklarat just nu.. Men som sagt, vårt schema är som olika period. Och ibland har vi jättemycket och sen ibland har vi typ ingenting. Så nu sätter väl nästa period i gång snart. Men just nu, så känns det iallafall lite lugnt. Och det gillar vi!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback