sten i maten !!!

    Inlägget skrivet: 2008-02-12 kl: 16:47:42
Måste även berätta om dagens sjukaste sak..
Idag när vi sitter och äter i matsalen så känner jag att jag tuggar på något väldigt hårt. Jag spottar ut det och tänker inte mer på det.. Jag trodde typ att det bara var någon krydda eller nåt, inte tusan vet jag :) haha.
Jag åt det vegetariska idag, och det var typ någon risbulle (?) eller nåt..
Men iallafall, när jag sen tittar närmare på den här hårda saken som jag tuggade på så ser jag att det är en STEN! :O:O:O Snacka om att jag höll på att tappa hakan. Det var liksom en helt vanlig sten, stor som en ärta ungefär.. Jag blev verkligen chockad! Jag undersökte stenen lite till och insåg verkligen att det var en sten. Hur ofta tror man liksom att det ska finnas en sten i maten!?
Jag gick iallafall till mattanten och visade stenen.. Och hon verkade inte alls lika förvånad som jag.. hmm.
Men hon skulle iallafall kontakta leverantörerna för maten och höra av sig till mig. Och jag borde fan få ersättning, jag kunde ju faktikst ha skadat en tand eller nåt..
Jag tycker iallafall att det är helt sjuk, en sten i maten liksom.. Det låter ju helt jäkla sjukt, men sant är det iallafall.
Och i fortsättning ska jag nog hålla mig borta ifrån den vegetariska maten, haha!

Här är en bild på stenen.. verkligen helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Mariah

SÅÅ SJUKT !;D

2008-02-12 @ 17:23:55
URL: http://mariiastenberg.blogg.se
Postat av: Joanna

Kräv dem på pengar ;) Tänk om du hade kvävts!? :O

2008-02-12 @ 22:23:22
URL: http://joannanisula.blogg.se
Postat av: Cassandra

Ja, jag borde faktikst göra det.. haha, jag kunde ju faktikst ha typ förstört hela min mun ;S

2008-02-12 @ 22:26:59
URL: http://cassandralundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback