skottdagen

    Inlägget skrivet: 2008-02-29 kl: 14:47:13

   
jag älskar oss <3

Idag är det ju då en extra dag på året, kan ju alltid vara bra att veta ;) haha.
Vi hade endast en lektion i skolan idag och det var hur skönt som helst. Men trots det så satt jag kvar i skolan en stund utan något anledning, (I have no life). Och sedan begav jag mig ner till stan en runda iallafall. Tänkte kolla på lite nya festkläder, men jag hittade verkligen ingenting och det var bara så sjukt tråkigt! Tyckte verkligen inte att det var kul att kolla på kläder idag, ingenting satt bra och jag såg verkligen tråkig ut i allt.. Hela den här dagen känns tråkigt. Vet inte riktigt vad det är med mig idag, men jag tycker typ att allt är trist och deprimerande. Ibland har jag bara såna dagar och just idag är det en sån dag då det hade varit lättare att bara stänga in sig själv i ett mörkt rum och inte komma ut förrän alla problem är borta, impossible!

Jag orkar verkligen inte med den här dagen. Ska iväg och jobba sen också, halv fem till halv sju.
Ikväll händer det nog inte så mycket, orkar inte göra så mycket. Så ikväll blir det nog bara ett par mjukisbyxor och en bra film för min del :)

Imorgon ska jag ta nya tag och då blir det jobb och sen chillkrök här hemma på kvällen! :)
Ha en festlig fredag!

Dagens låt: Nickelback - Too Bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback