sjuk

    Inlägget skrivet: 2008-02-04 kl: 15:23:56
Var hos läkaren i förmiddags och som vanligt fick man reda på att man hade något jävla virus.. Det kvittar var man har ont eller nåt sånt, så säger de bara att man har virus och att man ska gå hem och lägga sig. Men fick iallafall någon hostmedicin och några tabletter mot halsen. Och hade det inte blivit bättre så skulle jag återkomma på onsdag, känns som det är alltid samma visa hos doktorn.. Det är ju knappast lönt att gå dit, det är ju lättare att bara ligga hemma och ta lite Ipren istället. Jaja, jag har iallafall stannat hemma hela dagen och inte gjort allt för mycket. Har gjort lite på mitt psykologiarbete och sen har jag  mest kollat på film och så :)
Ska nog inte till skolan imorgon heller, jag får se hur jag känner mig när jag vaknar imorgon.

Nu ska jag städa mitt rum och sen hade jag kanske tänkt gå en runda, kan vara skönt att få lite frisk luft!

Dagens låt: 311-Love Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback