plugg och tv

    Inlägget skrivet: 2008-02-03 kl: 20:15:09
Nu har jag precis kollat på Miami Ink och det är alltid trevligt!
Idag har jag även fått gjort en hel del på mitt psykolgiarbete, måste även fortsätta imorgon så att jag kan bli klar med det.
För imorgon blir det förmodligen till att stanna hemma från skolan, så då har jag hela dagen på mig att bli klar med arbetet. Jag orkar inte stanna hemma egentligen.. Jag må vara konstig, men jag får så dåligt samvete när jag inte är i skolan. Jag mår verkligen dåligt om jag skulle skolka nån gång. Och visst, jag har ju skolkat.. Men det har krävts mycket övertalan ifrån bland annat Joanna ;) haha. Så det kvittar egentligen hur jag känner mig så känner jag att jag måste till skolan. Sjuka tankar! Men imorgon blir det nog så att jag får sjukanmäla mig ändå, kan ju inte gå till skolan och smitta alla om jag nu har halsfluss :/ Nej, nog pratat om det..

Jag hade tänkt fortsätta kvällen med att kolla på I en annan del av Köping, kl 20.30. Det är säsongsstart ikväll och det är så himla skoj att titta på!

Nu ska jag värma lite honungsvatten och sen återgå till TVn!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Övertalaren ;)

Kommer du imorgon tvingar jag dig att gå hem igen! Haha. Krya på dig ! :)

2008-02-03 @ 20:42:43
Postat av: Cassandra

haha. du behöver inte oroa dig, jag stannade hemma idag :) haha. tack du!

2008-02-04 @ 14:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback