österrike idag :)

    Inlägget skrivet: 2008-02-15 kl: 11:09:31
Det blev ett jäkla klydd med vår redovisning på engelskan idag, men tillslut fick jag och Joanna äntligen gjort det. Och det gick väl bra, haha.
Detta blir nog det sista inlägget, för snart ska vi köra och äta lunch och sen vid ett-tiden hade vi tänkt komma iväg. Så jag hinner inte skriva då. Måste även städa mitt rum och ta undan alla kläder innan vi åker, jag har ju lovat mamma det.
Men efter många om och men, så bär det av iallafall.. Och det ska bli skitskoj :)

Så jag kan inte mer än att säga att ni får ha det så bra här hemma, så ses vi om en vecka :)
Puss.

image38

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vi fick MVG :D:D:D WOHO ! Ha det underbart nu och åk lite för mig med (a)

2008-02-15 @ 13:32:08
URL: http://joannanisula.blogg.se
Postat av: Cassandra

ooooh, fan vad bra ;)

2008-02-24 @ 11:55:15
URL: http://cassandralundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback