min dag

    Inlägget skrivet: 2008-02-24 kl: 20:16:24
Idag har jag typ bara suttit här vid datan och inte gjort allt för mycket. Eller ja, jag har faktiskt packat upp allt och sen fått gjort lite matte och företagsekonomi. Det ska vara klart på tisdag så resten får jag göra imorgon.
I eftermiddags kom även Tim och Simon förbi en snabb runda, så det blev en liten pratstund med dem :)
Sen fortsatte jag med matten och sen ringde Robin och jag gick en promenad med honom. Han är hemma ifrån lumpen över helgen så det blev en lång och trevlig promenad med honom :)
Nu är det bara tv som gäller ikväll, kollar på Singing Bee nu och sen halv nio så är det såklart I en annan del av Köping som gäller. Missade ju det förra veckan eftersom vi var i Österrike så det ska bli extra trevligt att se det idag :) hihi. Så nu ska jag ta plats i soffan och bara ta det lugnt. För imorgon börjar allvaret igen, då är det skola igen och det börjar med tyska kl åtta :/ usch!
Därför ska jag passa på att njuta lite ikväll!

Myyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback