kväll

    Inlägget skrivet: 2008-02-13 kl: 22:51:32
Nu är min stressiga dag över, och jag kan äntligen koppla av.
Tennisträningen idag kändes väl sådär, jag märkte att jag fortfarande inte är riktigt frisk. Det var sjukt jobbigt. Och idag var jag ensam med killarna, så det blev tuff träning. Det kändes så jäkla segt, jag har verkligen tappat allt som heter kondition.
Efter träningen kl nio så fick jag skynda mig hem för att plugga tyska, skulle typ skriva en text om sin bästa semester... PALLA!!!
Men nu är det iallafall gjort och jag hann även prata lite snabbt med Andreas, det var ett tag sen sist..
Så nu ska jag lägga fram ännu mer saker till Österrike och sen ska jag verkligen bege mig till sängs!

Dagens låt: Lillasyster - Umbrella
(hörde den låten i en affär i stan idag, och jag gillar den här versionen.. även om det för övrigt är typ världens mest uttjatade låt, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback