jobb

    Inlägget skrivet: 2008-02-07 kl: 19:49:26
Kom hem från jobb för en stund sen, det gick bra idag och barnen har blivit riktigt duktiga ;)
Nu vill jag gå ut och gå en runda, men det verkar inte som någon vill följa med. Så jag får väl sätta på mp3:n och gå en runda själv helt enkelt, men jag gillar inte att gå själv nu när det är mörkt :/ så det får kanske bli ett varmt bubbelbad istället.
Men jag borde egentligen röra lite på mig, eftersom jag inte har tränat på hela veckan.

Sen måste jag iallafall läsa klart boken om Hamlet, den ska vara klar imorgon och jag har typ kommit halvvägs bara :/ Men det får vi fixa sen!

Nu kom iallafall mamma hem, så jag får tjata på henne att gå en runda med mig :)

wiiiho, imorgon är det fredag och vi har sovmorgon!

Dagens låt: Manic Street Preachers - If You Tolerate This

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback