ikväll

    Inlägget skrivet: 2008-02-09 kl: 16:02:48
Nu sitter jag här och har panik. Klädproblemet har åter uppstått, jag har verkligen inget att ha på mig ikväll :/ Som sagt, jag vet precis vad jag vill ha på mig men problemet är att jag inte hittar något sådant.. Och det gör mig galen!

Jag har iallafall nästan precis sovit en stund, liksom jag brukar göra efter jobb på lördagar! Och nu börjar problemen när man ska leta kläder och fixa dricka ikväll. Drickan löste sig ganska snabbt iallafall, men nu är det kläderna kvar.. Jag vill vara fin ikväll och ha något nytt på mig :) Får väl se hur det blir med det!

Nu måste jag städa undan det sista på mitt rum och sen hade jag tänkt gå och göra mig iordning tidigt så att jag slipper stressa, som jag aaaaalltid gör annars när jag ska iväg :)
Ikväll hoppas jag på en trevlig kväll hos Amela och det kommer det säkert att bli.

Ha en svintrevlig lördag!
/Cassandra.

image23
 Paaaaartaj ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Mariah

FULLT ÖS IKVÄLL :)

2008-02-09 @ 16:10:53
URL: http://mariiastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback