hung over

    Inlägget skrivet: 2008-02-10 kl: 11:36:52

Igår blev det en trevlig kväll! Först 18års-fest hos Amela och sen drog jag och Maria vidare på fest hos Broddarna i vellinge :) Och där hade jag väldigt trevligt, så tack alla för en kul kväll igår! :)

Idag vaknade man upp vid halv tio-tiden på helt fel ställe. Så jag fick allt traska hemåt i mina högklackade skor med en oehörd smärta av skoskav :/
Och jag mådde för övrigt inte toppen när jag vaknade, det mesta var lite suddigt. Men nu börjar det ordna upp sig och det verkar som det kan bli en dag av denna söndag också ;)

Funderar starkt på att ta och sova någon timme eller så nu, eftersom jag trots allt var uppe ovanligt tidigt idag.
Men det finns så mycket annat jag egentligen borde jag, typ som tex; läsa klart boken om Hamlet, övningsköra, gå en lång promenad och mer därtill.
Nu ska jag iallafall börja med att gå ner och äta frukost, eller snarare lunch vid den här tiden.
See ya!

Dagens (bakfylle)låt: Forty Foot Echo - Brand New Day

(Bilder från gårdagen kommer förmodligen att finnas på bilddagboken sen..)


Kommentarer
Postat av: Mariah

haha, lungt ! fick bara lite panik att jag inte kom hem, att jag var full gjorde det fan inte bättre! :P

2008-02-10 @ 17:35:24
URL: http://mariiastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback