gårdagen

    Inlägget skrivet: 2008-02-26 kl: 16:51:58
Igår hade jag varken tid eller ork att sitta vid datan, så då blev det inte så mycket uppdatering i bloggen..
Men gårdagen var iallafalla trevlig. Det var en ganska kort och bra dag i skolan och sen stack jag till frisören och färgade håret :) Klippte mig förra veckan så igår blev det bara lite färg. Skulle färga bort utväxten från mina ljusa slingor så nu är håret lite mörkare, precis som jag ville ha det! :)
Sedan stack jag hem och pluggade och åt lite middag och sen stack jag vidare upp till Södan för att kolla på handboll med Bina, Marjo och Robin :) Tyvärr så förlorade IFK (som vanligt), men sällskapet var iallafall trevligt :)
Kvällen ägnade jag senare åt att bara plugga matte och kolla lite på tv!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback