fredag

    Inlägget skrivet: 2008-02-08 kl: 19:00:43

Idag var det skola halv elva till typ två. För idag kollade vi på typ världens tråkigaste film, så det drog ut på tiden.
Efter skolan kilade jag iallafall ner till stan med Maria, för att handla present till Bina som fyller 18år på söndag. Jag kollade även på lite kläder tills imorgon (Amelas fest), hittade inte så mycket förutom en jättefin oversize skjorta på H&M, men självklart så fanns den ju inte i rätt storlek :/ snacka om att man kan bli irriterad på sånt!
Men, jag får väl rota lite i min garderob och se om jag kan hitta något tills imorgon..

Nu sitter jag iallafall och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan äta :)
Ikväll blir det nog bara chill, har inga större planer än så länge!

Ska snart gå och duscha också, och sen blir det förmodligen mjukis ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback