aaaaah !

    Inlägget skrivet: 2008-02-03 kl: 15:16:50
Just nu;
Jag bara älskar att lyssna på Frida - Gasen i botten.
Den låten är bara så jäkla härlig, särskilt nu när det är sol ute också.
Jag är egentligen inget stort fan av Frida, och hennes låt "Dunka mig gul och blå" är verkligen den värsta på länge. Har aldrig gillat den. Men Gasen i botten är bara såååå skön att lyssna på. Jag får verkligen en härlig känsla av den. Och jag kan inte sluta lyssna på den.

Så:
Dagens låt: Frida- Gasen i Botten

"Jag känner vinden vina i mitt hår

Gasen i botten, försöker köra så långt det bara går

Inte så att jag försöker fly,

inte så att jag försöker gömma mig, nej

För gasen i botten är för att jag ska komma lite närmre dig

(lite närmre dig)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback