3 februari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-02-03 kl: 15:04:48
Idag skiner solen och jag gillar verkligen det. Jag vill egentligen gå ut och gå en runda, men det kan jag inte eftersom jag har blivit sjuk. Har inte mått särskilt bra sen i torsdags och gårdagen tog kål på mig. Så idag när jag vaknade upp så är min röst helt jävla bort, jag kunde inte ens prata med Bina när hon ringde innan. Och min hals är svullen och jag har sjukt ont. Ooooorh, jag hatar att vara sjuk.
Imorgon får jag väl uppsöka läkare och jag gissar på att jag har en kraftig förkylning och halsfluss :/
Fast jag inte mår alls bra idag så måste jag göra mitt psykologiarbete om självmord, jag pallar inte! Men det ska vara inlämnat på tisdag, så jag måste verkligen få det gjort.

För att sammanfatta gårdagen, så hade jag väldigt trevligt. Även om jag mådde skit större delen av kvällen. Borde varken ha gått på festen och jag borde framförallt inte ha druckit. Men vafan, vad gör man inte för en 18års-fest.. haha :) Jag hade iallafall kul och tack till Nicole, Isabelle och resten av festgänget! :)

Ha en solig söndag!

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du haft en bra helg! :)

2008-02-03 @ 15:16:13
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback