27 februari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-02-27 kl: 17:29:18
Onsdag = händelserik dag!
Stack hem från skolan, efter att jag och Emily hade varit på Folkets Park för att förhöra oss lite mer angående vår modeshow som närmar sig med storm steg. Iallafall, väl hemma så åt jag lite och hann även med att sova lite sådär i typ tjugo minuter. Sen stack jag vidare till dansträning och är nästan nyss hemkommen därifrån. Nu blir det snart mat och sen vidare till nästa träning! Funderar även på att gå en kvällspromenad idag också, det är alltid skönt :) Så på onsdagar känner jag mig faktiskt väldigt aktiv (A)
Måste även hinna med att öva på min del av redovisningen till historian imorgon, Nina påstod ju att hon skulle vara extra hård i bedömingen när vi redovisade så det är väl bara att se till att träna lite extra på det.

Nu kallar mamma och middagen är klar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback