2 februari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-02-02 kl: 15:17:48
Annars igår så hade jag en trevlig kväll hos Emily. Vi firade Monkan som har fyllt 20 år, så det blev god mat, tårta, presenter, vin och chillkrök. Först var det bara vi tjejer som åt och sen dök det upp lite fler trevliga människor. Tack för en trevlig kväll, tjejer! <3

Dock stannade jag inte så länge, för jag mådde inte så bra och jag skulle upp och jobba idag. Jag jobbade bara tre timmar idag, för Jonna var snäll och tog min sista timme så att jag kunde åka hem och lägga mig. Så nu har jag nästan precis vaknat och Bina och Mange var precis här och lämnade drickan till ikväll.

Så nu måste jag göra mig iordning och hinna bli klar innan de andra kommer hit vid fem-tiden för att förfesta lite :) Sen bär det av till festen.

Ha en superrolig lördag. Vi ses i dimman!

(Jag älskar det soliga vädret idag)

/ Cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback