13 februari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-02-13 kl: 14:12:50
Nu har jag nästan precis slutat, eller ja vi slutade halv två :) Och sista lektionen var företagsekonomi med Per! Han är fan helt jävla korkad.. Jag citerar Per ifrån dagens lektion;
"Yes, that is 28 percent, where is Emma!?, and then you take that minus that!" :O:O
Tur att man fattar sammanhanget när han har genomgång!

Iallafall idag är det onsdag och det innebär den stressigaste dagen på hela veckan (som vanligt).
Snart ska jag bege mig till frisören, ska vara där halv tre. Och jag ska som vanligt bara klippa topparna och sen blir det färgning längre fram :)
Sen måste jag hem och byta om snabbt och sen bege mig till dansträningen, efter det måste jag hem och äta lite och plugga, sen byta om till nya träningskläder och bege mig till tennisträning. Onsdagar är alltid lika hektiska, men jag gillar när det händer saker :)

Funderar egentligen på att skippa tennisträning idag, för jag är lite sugen på att kolla på handbollen. Men vi får väl se hur det blir med det! Måste ju packa ikväll också.

Nu måste jag cykla om jag ska hinna i tid. Ciao!

Smygbilder på Per.... haha :D
   

Kommentarer
Postat av: Joännä

HAHAHA, kan vi inte skicka Per till ett bahandlingshem? Vet inte för vad men nåt grovt fel finns där iallafall ! ;)

2008-02-13 @ 14:27:44
URL: http://joannanisula.blogg.se
Postat av: Mariah

BUT WHERE IS EMMA?!

2008-02-13 @ 20:27:23
Postat av: Cassandra

Ja, det skulle han nog behöva. Han får behandlas för alla möjliga sjukdomar, för han är fan inte friskt nånstans ;P

2008-02-13 @ 22:42:21
URL: http://cassandralundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback