12 februari 2006

    Inlägget skrivet: 2008-02-12 kl: 16:38:46
Tisdag idag och det har varit en ganska lugn dag, fick gjort en hel del i skolan och det känns skönt.
Nu sitter jag bara här och väntar på att vi ska bege oss till farmor&farfar för att äta där idag. Farmor ville vara snäll och bjuda hem oss på middag innan vi åker på fredag :)
Sen ikväll blir det kanske träning, om jag orkar bege mig ut till Friskbyggarna. Det återstår att se efter en god middag hos farmor, skulle dock verkligen behöva komma igång med träningen igen. Var typ sjuk hela förra veckan så då blev det inte mycket träning :/
Sen måste jag även göra tysk-läxan som vi fick idag, jag som hade planerat en vecka utan läxor.. Men så kommer vår kära Monica och ger oss läxa som vanligt :/
Måste även packa ikväll, gjorde inte det igår.. Så idag måste jag lägga fram lite saker och så.

Men nu måste jag fixa lite och sen bär det av hem till farmor&farfar! :)

Dagens låt: Manic Street Preachers - If you Tolerate This

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback