11 februari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-02-11 kl: 16:17:10
Idag är jag supertrött.. Har inte sovit så särskilt bra i helgen, och det visar sig idag. Och en hel vecka framför sig gör ju inte saken bättre. Så nu har jag iallafall precis sovit en stund, somnade efter skolan vid två-tiden och vaknar upp nu av att telefonen ringer och blir helt förvirrad vad klockan är. Jag tror typ att det är kväll och att jag har missat min träning.. haha, snacka om att ha noll koll på klockan när man sover :)

Annars har dagen flytit på ganska bra, lagom lång dag i skolan bara. Skönt! Inte så mkt plugg den här veckan, ska göra lite tyska nu bara och sen skriva min del av vårt historie-arbete :) Det blir säkert bra!
Väntar även på att mamma och Daniella ska komma hem så att vi kan äta och så slipper jag sitta här helt ensam i hela huset, det kan ju iofs vara skönt ibland men inte idag..

Och ikväll blir det dansträning och sen funderar jag på att gå en promenad :)
So loooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback