1 februari 2008

    Inlägget skrivet: 2008-02-01 kl: 15:20:13
Idag är det fredag och det är himla skönt. Talet på svenskan idag gick bra, och jag är nöjd. Nu har jag precis varit i stan med Bina för att fixa presenter till imorgon, och vi lyckades väl lite sådär med det. Men det löser sig.

Nu måste jag skynda mig och äta och byta om, för jag ska möta Tim på övre om en havltimme och fixa drycken till imorgon ;)
Och sen måste jag skynda mig hem igen, för att sen åka ut till tennisen och jobba. Sen måste jag stressa hem igen för att göra mig klar och så, sen bege mig till Emily för att fira Monique där :)

Det blir en stressig dag, men förhoppningsvis trevlig :)

See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback