söndag

    Inlägget skrivet: 2008-12-07 kl: 18:44:44
Helgen har varit trevlig på alla sätt och vis :) Vilket även de senaste helgerna har varit. (Jag gillar när mina helger blir lyckade och fyllda med trevliga umgänge och mys med dem står mig närmst..)

För att sammanfatta det hela så var jag som sagt på sexparty i fredags och det har jag berättat lite mer om i det förra inlägget :)
Igår jobbade jag som vanligt klockan nio till ett. Sen åkte jag hem och gjorde mig snabbt klar för sen bar det av till Tivoli i Köpenhamn :)
Först var det tänkt att bara jag och älskling skulle åka in där, men det slutade med att hela stora släkten följde med, eller ja nästan iallafall ;) Så det slutade med att även mamma, pappa, farmor, farfar, syster och Mia följde med :)
Vi tog tåget in och sen åt vi på en jättegod restaurang och sen gick jag och älskling för oss själva :) Supermysigt! <3
Julmarknaden där med alla små stugor och alla lampor i träden är ju helt obeskrivligt fin :) Tummen upp för det!
Längre framåt kvällen kände vi oss klara och tog tåget tillbaka hem igen :) Tack för en jättetrevlig lördagkväll i Köpenhamn :) <3

       

Idag steg jag upp vid nio för att ha en aktivitet med Jonna på tennisen :) Vi hade vår årliga vintertennis för kidsen och det blev minst sagt lyckad :) Och ännu mer lyckat är att vi tjänade vars 1100 kr på fyra timmar, naaajs! Pengar tackar man ju aldrig nej till ;)
Nu i eftermiddag har jag bara legat på soffan och tagit det lugnt, har även börjat läsa lite på rättskunskapen som vi ska ha prov på torsdag.
Nu ska jag fixa med lite bilder här på datan och sen se julkalendern. Ikväll ska jag bara mysa med min älskling :) <3
Ha en fortsatt trevlig söndag!

- vart håller du hus ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback