torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-12-18 kl: 15:01:23
Såg precis att mitt inlägg som jag skrev igår inte har kommit upp på bloggen..!? Skumt!

Inatt sov jag hos älskling och det är alltid jättemysigt :) <3
Sen mötte jag upp Joanna på Willys vid halv elva och vi handlade pepparkaksdeg och sen cyklade vi hem här och då kom även Maria hit :) Så vi har som sagt bakat en massa pepparkakor idag :)
Och det gick bra ända fram till sista plåten som vi brände ganska rejält i ugnen :S:S Haha! Vi som tyckte att vi hade lyckats så bra :) Men det blev fint iallafall och lite glasyr blev det också på några av pepparkakorna :)
Tack för en trevlig förmiddag, tjejer! :) <3
Mange tittade även förbi en runda och sen cyklade vi allihopa till skolan och kollade på finalerna i trippelbollen :) Och inte helt oväntat så vann spid treorna ;) Haha!
Nu är jag hemma igen. Tänkte snart ta något att äta och sen vid fem ska jag iväg och jobba två timmar!
Ikväll blir det nog träning :) Ha det bra!



(Det blir tyvärr inte så mycket andra bilder eftersom pappa och Daniella har tagit med sig kameran till Thailand..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åkte din pappa och daniella ändå till thailand? (:

2008-12-18 @ 16:17:11
Postat av: joanna

Tack själv :) <3

2008-12-18 @ 19:31:08
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback