torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-12-11 kl: 16:02:45
Sjukt tråkig dag! Masade mig upp ur sängen i morse och cyklade till skolan lite innan åtta. Det är öppet hus på skolan hela dagen idag och enligt Gulsen fanns det så himla mycket att göra och alla var tvungna att hjälpa till. Själv kom jag som sagt till skolan klockan åtta, satte mig på en bänk i korridoren med de andra tjejerna och där satt jag farm till klockan tio! Snacka om att jag verkligen behövde hjälpa till mycket, blir så jäkla irriterad på Gulsen ibland när hon inte kan svara ordentligt eller bara säger att man ska jobba och vara kreativ utan att man har en blekaste aning om vad man ska göra. Iallafall, stannade kvar en stund i skolan och skrev till på min artikel till samhäll B. Känns som om jag inte kommer nånstans, det var tydligen svårare än vad jag trodde att skriva om den politiska historien i Algeriet i Afrika. Efter en stund pallade jag iallafall inte mycket mer. Är sjukt förkyld och min huvudvärk var inte nådig, så jag cyklade hem vid halv ett och sen sov jag 1,5 timme ungefär och det var skönt :) Har sen försökt komma i gång med nästa artikel till samhäll B, denna ska däremot handla om Kenya och dess befolkning och kontraster. Lite lättare!

Nu ska jag äta lite och sen ska jag iväg och jobba två timmar. Känns sjukt drygt, men nu är det ju bara två veckor kvar innan juluppehållet!
Efter jobb har jag tänkt träna, men jag får se hur det blir med det för jag är förkyld som tusan och just nu känner jag ingen alls ork till det. Så jag får väl se hur det blir med det när jag kommer hem efter jobb. Annars får det bli ännu mer plugg.
Är iallafall "ledig imorgon" :) Ska kanske till luciamorgon i kyrkan (om jag orkar) och sen skulle vi nog inte ha några lektioner? Jag orkar inte gå dit iallafall.
Nej, nu ska jag kila. Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback