tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-12-09 kl: 15:59:57
Lång dag i skolan även idag, och vi hade en lång håltimme. Fick iallafall gjort en hel del till FN-rollspelet imorgon :) När jag väl kommer igång så jäklar ;) Haha! Jag tycker att det ska bli ganska kul imorgon även om det känns som man kan för lite..!? Men man får väl lita på sin instinkt eller nåt :) Jag gillar iallafall att diskutera kring såna här frågor och få min röst hörd ;) Haha. Det gillas förmodligen inte av alla, men dom som inte gillar det får låta bli att lyssna helt enkelt! :)
Slutade iallafall vid tre-tiden och då blev jag hämtad av mamma eftersom jag har fått punka på cykeln och fick gå imorse :/
Nu har vi iallafall precis varit på Willys och handlat lite nödvändiga saker som behövs. Jag har en hel del som jag egentligen borde plugga nu, men jag känner verkligen ingen ork eller lust nu just. Vill bara träffa älskling och mysa med honom, så att han kan lyssna upp min dag lite iallafall. För den här dagen känns verkligen trist. Det känns som jag blir irriterad på en massa saker inom mig hela tiden. Jag kokar liksom inom mig och jag oooorkar inte mer! Jag stör mig bara på så jävla många människor just nu, jag orkar inte låtsas vara glad mot dem. Jag är jävligt dålig på att vara trevlig  mot folk, men det känns som om jag bara är trevlig mot dom som förtjänar det. Resten av alla falska jävla människor förtjänar det inte! Jag pallar inte mer helt enkelt!
Ska iallafall slänga mig i soffan en stund nu och tycka synd om mig själv, sen ska jag ringa älskling och hoppas på att få träffa honom ;) <3 Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback