söndag

    Inlägget skrivet: 2008-12-21 kl: 14:22:13
Igår var vi som sagt hemma hos Johans kusiner och där befann sig även några andra släktingar som jag aldrig har träffat. Vi åt god mat och det var trevligt! :)
Senare drog vi vidare. Så jag, älskling, Jonte, Johannes och Maja drog hem till Jonte och förfestade lite där för tanken var sedan att vi skulle bege oss till A9 och sitta och dricka lite där och bara hänga liksom ;) Haha. Men det hela slutade med att vi drog hem här i stället och badade i jacuzzin där ute. Eller ja, vi skulle bada men pappa hade satt ner graderna så det var inte särskilt skönt. Så det blev även lite bubbelbad och bastu i källaren istället :)  En mycket trevlig kväll iallafall! :)
Sen begav sig dom andra hem vid ett-tiden och då åt jag och älskling lite natta-mat och sen somnade vi.

Vaknade inte förrän vid ett idag. Riktigt skönt att kunna sova ut för en gångs skull :) Har käkat frukost nu och så. Älskling körde hem för en stund sen och nu chillar jag bara i soffan med mamma och kollar på tv :)
Ska snart ta en dusch och sen ska vi hem till mormor och morfar och äta gott där :) Ikväll ska vi klä granen och jag ska se Heartbreak Hotel på tv ;)
Innan idag så lyckades jag även med att snubbla ganska rejält över mammas hink med vatten som hon torkade golven med...
Vände mig om och skulle gå när jag tar steget över och snubblar :S Och jag fick skitont medans mamma och Johan bara sitter och skrattar åt mig :/ Haha! Men det såg förmodligen ganska roligt ut, och jag själv försökte skratta samtidigt som det gjorde så ont att jag ville gråta. Så nu har man två snygga blåmärken på benen! Tummen upp för det! Haha!

Men på tal om något roligare.. Om tre dagar är det julafton och det känns helt sjukt.. Även om jag nästan redan har fått alla mina julklappar så känns det ändå helt sjukt att det är julafton redan, tiden bara springer iväg. Det ska iallafall bli kul att träffa min nästkusin och hennes mamma som kommer ner från Stockholm, har inte träffat dem sen i somras :) Så blir det en ganska lugn och mysig julafton skulle jag gissa på :)

Syster ringde även innan, kul att prata lite med henne. Och allt var bra där nere :) Känns konstigt att fira jul utan dem för första gången! Men som sagt vi har redan haft vår lilla julafton så det ska nog gå bra :)

Nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det duschen.
Ha en fortsatt trevlig söndag (och fjärde avent).


Dagens låt: Rihanna - Rehab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback