söndag

    Inlägget skrivet: 2008-12-28 kl: 19:59:18
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, bara slöat hela dagen nästan.
Vi ute en runda med älskling innan i eftermiddags :) Vi körde till Albäck och gick en promenad där och fotade lite fina bilder med hans nya systemkamera :) Riktigt kul att fota med en sån kamera!
Sen har jag bara slöat i soffan och bland annat kollat på Lilla Jönssonligan och en film med Olsen-systrarna :)
Nu ska jag nog snart bege mig till Mange och vara där en stund. Ska bland annat planera lite för nyår är det tänkt.
Det är ju inte så många dagar till dess och jag hoppas verkligen på att det blir lyckat! Längtar efter att ha på mig min nya klänning också :)

Imorgon blir det vinkväll med ostbricka här hemma med tjejerna :) Naajs!
Nej, nu ska jag kila! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback