skola + vellingeblomman

    Inlägget skrivet: 2008-12-04 kl: 11:39:50
Började kvart över nio idag. Kom till skolan och hade världens onödigaste lektion, Per pratade lite om olika branscher i en halvtimme och sen slutade vi igen :)
Men jag stannade kvar med Maria och Joanna och gjorde klar vår resolution till FN-rollspelet som är nästa vecka :)
Sen käkade vi lunch och nu är jag hemma. Snart kommer Maria och Joanna hit och hämtar upp mig och vi ska till Vellingeblomman :) Joanna som numera är stolt chaufför ska köra ;) Hihi!
Det blir en liten trevlig tur och på Vellingeblomman väntar förmodligen en hel drös med massa olika tomtar och julsaker :)
Nu ska jag kila och fixa mig innan dem kommer och hämtar mig!
Ha en bra dag!

För övrigt så är det mesta ganska förvirrande just nu och det känns som mina känslor håller på att svämma över..
Samtidigt känns allt som en lättnad. Usch, vet inte alls hur jag ska förklara. Men det är väl sånt som löser sig på ett eller annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback