såhär på kvällskvisten . .

    Inlägget skrivet: 2008-12-05 kl: 23:40:44

Har precis kommit hem från sexpartyt hos Joanna ;) Och man kan ju lugnt säga att det var en liten annorlunda upplevelse. Man fick känna och klämma på en massa saker och även smaka på glidmedel som smakade choklad ;) Haha!
Ni som läser nu tror säkert att jag är någon snuskhummer, men så är det faktiskt inte ;) Haha! Det var iallafall kul att ha varit på ett sexparty nu också! Och tack alla tjejer för trevligt umgänge med ;)
Två trevliga och "typiska" tjej-kvällar har nu passerat och jag kan inte annat än att säga att det har varit supertrevligt! ;) Det får göras om :)

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och sova. Imorgon ringer klockan på åtta och då är det bara till att stiga upp.
Blir jobb som vanligt och senare blir det kanske Tivoli i Köpenhamn med älskling ;) <3 Julmarknaden där är så suuuuupermysig :) Men vi får se vad vi känner för imorgon :)
Nu väntar först en god natts sömn :) Sov gott allihop!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Cassie är en riktig snuskhummer ;) hihi. Tack själv <3

2008-12-06 @ 00:19:12
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback