onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-12-03 kl: 15:24:09
Igår var jag bara hemma hos älskling på kvällen och tog det lugnt :) Vi kollade på film med hans mamma och Karro :)
Vi såg på Stop-Loss, den var ganska bra med lite långtråkig. Handlade om hur USA tvångsskickat soldater ner till kriget i Irak. Unga killar som har tjänstgjort i amerikanska armen i flera år och sen när dem vill slut så bli dem tvångsförlängda och många flyr för att slippa. Helt sjukt ändå attsånt händer i USA. Den var bra iallafall och Ryan Phillippe var ju hyfsat snygg också ;) Haha!



Idag var det iallafall en kort dag i skolan. Slutade klockan tolv och sen stannade jag var och åt med Maria och Amela :)
Har precis sovit en stund nu, känns som jag är trött hela tiden. Har iallafall tänkt plugga lite nu, känns inte alls för det. Men jag får väl försöka komma igång ändå, eller så lägger jag mig bara i soffan igen och somnar om. Det är ändå så himla tråkigt väder ute. Och jag är ensam hemma och här är så tyst och mörkt i huset. Jag blir så jäkla deprimerad när det är så möööörkt och bara en massa regn :/ Tacka vet jag sommar!

Snart åker vi också och jag vill inte alls. Känns inte alls bra att åka just nu, vill bara stanna hemma och glömma allt som har med resa att göra för en stund. Men som det ser ut som nu så verkar ju det som vi kan åka ändå, flygtrafiken till Bangkok skulle ju komma igång så småningom igen. Tyvärr kan man väl säga!

Nej, nu ska jag inte sitta här mer. Ska kaaanske plugga lite och ikväll är det tennisträning som gäller :)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback