måndag

    Inlägget skrivet: 2008-12-15 kl: 15:58:53
Ännu en helg har passerat (utan särskilt mycket uppdateringar i bloggen)
Helgen har iallafall för det mesta varit ganska trevlig :)

I fredags var det som sagt lussevaka. Och det hela började med förfest hos Maria med en massa trevlig folk. Kul att träffa alla! Sedan bar det av till Magasinet. Där det stod grymt mycket fulla människor utanför och jag hamnade i kön med Mira och David. Och efter mer en en halvtimmes väntan i kön, så började jag sakta men säkert att tröttna. Och inte blev det bättre när jag helt plötsligt hamnade längst bak i kön helt själv. Och sen när en "nysvensk" började bråka med mig i kön så orkade jag verkligen inte mer! Så istället traskade jag hemåt igen. Hyfsad misslyckad kväll!
Jag gick halvvägs hem och sen hämtade Johan upp mig och jag var hemma igen vid kvart över tolv! Kul! Verkligen inte vad jag hade väntat mig den kvällen. Men jag får väl trösta mig med att förfesten var ganska trevlig iallafall :)
Så jag ska hålla mig bort från Magasinet ett tag nu, det är verkligen inget ställe som lockar längre!

Lördag var iallafall mycket trevligare. Jobb som sagt på förmiddagen och jag fick en massa fina prestener av några barn och även en av chefen :)
Efter jobb blev det film med mamma och älskling. Vi såg Sällskapsresan Snowroller, haha! Den tröttnar man aldrig på :)
På kvällen åkte vi hem till mormor och morfar för att fira jul där, eftersom halva familjen åkte till Thailand idag. Det blev god mat och lite julklappsutdelning. Och jag blev superglad för alla mina paket! Allt blev perfekt och ett extra plus för klockan och väskan som jag fick :)  Vi stannade där ganska länge och sen somnade jag och älskling ganska tidigt. En lagom trevlig och mysig kväll :) <3

Även i söndags steg jag upp ganska tidigt. Då var det julklappsutdelning med farmor och farfar som gällde :) Vi åt frukost och det blev ännu fler julklappar. Även dessa var perfekta!
Resten av söndagen gick åt till att plugga, plugga och plugga! Sen på kvällen begav jag mig till Monique där det var julmiddag med klassen :) Det var trevligt, synd bara att inte fler kunde komma! Men vi som var där hade iallafall trevligt :)
Så tack alla för en trvlig helg! :)

Nu är det bara en vecka kvar i skolan och sen är det jul lov som gäller! Det är verkligen behövligt, är så trött pås kolan just nu. Det har varit så himla mycket nu på sistone.
Och även idag var det en lång dag i skolan. Gick iallafall ner till stan en snabb runda efter skolan och köpte lite småsaker, bland annat två snygga nagellack :)
Kom hem för en stund sen och nu ska jag snart äta. Ikväll ska jag träffa älskling och vi har ett halvår idag :) <3
Får se vad vi hittar på, men något trevligt blir det säkert :)
Nu ska jag kila. Puss!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja vi får se till att göra nåt skojigt snart ! :) & ett megagrattis på halvårsdagen !!! :D <3

2008-12-15 @ 16:16:50
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Maraja

Grattis igen :D<3

2008-12-15 @ 16:29:23
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback