måndag

    Inlägget skrivet: 2008-12-01 kl: 17:42:53
Dryg dag i skolan, även om det gick ganska fort :) Slutade tio i tre, sen stannade jag kvar en stund i skolan och snackade med Bina :) <3 Vi får ta tag i saker och ting ;)
Var hemma vid halv fyra och sen dess har jag bara ägnat tiden framför den här skärmen, fy skäms på mig! Har blivit en riktig datanörd, haha ;)
Har iallafall precis ätit middag, mos och schnitzel för er som vill veta :)
Ska sitta här en stund till tänkte jag och sen ska jag gå och byta om till träningskläder. För klockan sju ska jag och mamma upp till Oasen för att gå på Body Combat. Har aldrig varit på det förr och jag kommer väl vara hyyyyfsat sliten efter det passet på 90 min :) Haha. Lär nog somna tidigt idag, men vi ska iallafall ge det ett försök :) Wish us luck!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback