juldagen

    Inlägget skrivet: 2008-12-25 kl: 14:48:59
Julafton var en trevlig kväll :) Och jag fick ytterligare några juklappar, vilket jag inte trodde att jag skulle få ;) Trevligt var det iallafall och jag fick även träffat Elin och min nästkusin Stella från Stockholm som man inte träffar så ofta. Så det blev med andra ord en ganska lyckad julafton :) Synd bara att halva familjen befinner sig tusen mil bort! :/

Idag har jag bara slöat hela dagen med mamma och kollat på Emil i Lönneberga på tv :)
Nu ska jag snart duscha och göra mig klar och sen ska vi bege oss till Carina och Jörgen för att äta där :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Nästan alla ska festa idag och det är jag med sugen på :) Är sugen på att dra ut och festa i Malmö, men tyvärr så är det nästan 20 år på alla ställen :/ Det suger bajs!!
Jag är iallafall sugen på att hitta på något kul, så vi får väl se vad det blir :)
Ska kila nu. Seee ya!

Några ego-bilder från igår..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback