JULAFTON :D

    Inlägget skrivet: 2008-12-24 kl: 11:54:09
Äntligen är det julafton :) Tyvärr har jag inte jättemycket julstämning men det är ändå mysigt med julafton :)

Igår firade vi lillejulafton hemma hos älskling och hans familj :) Där var en massa andra folk och vi åt gott och spelade julklappsspelet :) Det var en mycket trevlig kväll! Och det tackar jag familjen Persson för :) <3
Idag vaknade jag redan vid nio bredvid baby och det är såååå himla mysigt :)
Vi åt frukost, chillade en stund och bytade julklappar :) Jag är hyfsat spänd på att få se vad baby har köpt till mig :) Haha! Och jag hoppas verkligen att han blir glad för sin julklapp!

Nu kommer snart Maria hit och då ska vi byta julklappar och kanske fika lite :)
Sen blir det duschen och fix. Och sen ska vi bege oss till mormor och morfar för att se Kalle Anka och spendera resten av kvällen där :) Det blir en ganska lugn julafton med bara hälften av släkten, men mysigt ska det bli iallafall :)

JAG ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL OCH EN TREVLIG JULAFTON! :) <3

Bjuder på några "juliga" bilder ;)
  

Kan även varmt rekommendera http://julradio.se/ om du vill få lite mer julstämning..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback