helgen

    Inlägget skrivet: 2008-12-01 kl: 17:33:48
Jag har haft en trevlig helg :)
Men eftersom jag inte har uppdaterat så mycket om helgen så tänkte jag göra det nu istället :)
Så läs och njuta, (om du orkar läsa allt haha).

Fredag: Slutade tidigt och sen cyklade jag hem och sov en stund. Sedan jobbade jag tre timmar, klockan fyra till sju. Lite extra pengar är ju aldrig fel ;) Sen skyndade jag mig hem för att göra mig klar och på kvällen var det 80tals-fest hos Fidde som gällde :) Supertrevligt!
Jag och älskling drog dit vid halv nio när de flesta redan var där och det blev en massa dricka, charader, dans, trevligt folk och snygga outfits ;) Haha!
Folk drog ganska tidigt och så gjorde även jag och älskling eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Men jag har iallafall jättetrevligt! ;) Så tack till Fidde, Joanna och alla andra som var där :D

         

Lördag: Vaknde klockan åtta för att jobba, bakis som ett helvete. Mådde skit!
Jobbade iallafall i fyra timmar och sen låg jag bara i soffan hela dagen. Kollade massa tv, bland annat American Pie - The Wedding ;) Skitrolig!
Mådde inte alls bra på hela dagen, var illamående och hade huvudvärk. Och jag ska inte skylla på spriten eftersom jag inte drack så mycket dagen innan, utan det var nog bara en allmänt deppig-lördag!
Tog iallafall en välbehövlig dusch lite senare på kvällen och sen åkte jag hem till Älskling och sov där.
Det blev mest chill och vi spelade även Xbox med Karro och Daniel, trevligt! :)
Sen somnade jag tidigt i älsklings famn <3

Söndag: Steg upp hyfsat tidigt för att följa med mamma och mormor på julkonsert i kyrkan. Jag är ingen typisk kyrk-människa, men jag kan tycka att det är ganska harmoniskt och behagligt att vara i kyrkan. Det känns så fridfullt på något sätt :)
Efter det så blev det iallafall julskyltning med älskling och pappa gick också med en runda :) Vi kollade på Sanna, Shirley och Sonja när dem spelade på Valen och sen blev det även en runda på julmarknaden och glögg på rådhustorget :)
Sen begav vi oss hemåt och bestämmde oss för att baka lussebullar. Så jag och älskling satte igång med lite julbak och lussebullarna med riiiiiiktigt goda faktiskt ;) Det lyckades vi bra med, haha!
Resten av söndagen blev bara lugn. Kollade på tv lite och sen somnade vi ganska tidigt.

   

Så helgen har i det stora hela varit väldigt trevlig, kanske kunde skippat illamåendet på lördagen bara ;)
Nu är det ny vecka och nya möjligheter! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maraja

haha, au sicka söta bilder på dig och johan ;D

haha, ps inga kommentarer på den bruden med ballongen mellan benen! :O

2008-12-01 @ 19:26:03
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback