GOTT NYTT ÅR!

    Inlägget skrivet: 2008-12-31 kl: 14:20:18
Idag är det ju då nyår, vilket innebär att det är sista dagen på detta året ;) Det känns helt sjukt! Tiden bara springer iväg!
Idag vaknade jag iallafall upp bredvid älskling :) Myyys <3
Sen körde vi hem här och har kollat på en massa bilder från Thailand, trevligt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig så smått klar inför kvällen :)
Vid fem-tiden ska jag bege mig till Maria för att laga mat där med henne och Kerry :) Så det blir god mat där och lite förfest och sen bär det av vidare till Tobbe för min del :) Där befinner sig redan älskling och massa annat trevligt folk då, så jag hoppas verkligen på att det blir en trevlig kväll :D Blir kanske även en runda till torget och kaaanske även Horizont :) Men vi får se vart kvällen leder iallafall ;)
Och jag önskar alla ett riktigt gott nytt år och ta det lugnt ikväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback