freeeedag

    Inlägget skrivet: 2008-12-05 kl: 17:18:11
Igår var det en trevlig kväll hos Jonna :) Vi provade en massa kläder, drack glögg och tilltugg och sen blev det spel för hela slanten :) Vi spelade ett riktigt roligt spel, och mitt lag hade ju självklart vunnit om jag inte hade varit så jäkla dum och flyttat feeeeel spelpjäs ;) Hahahah. Tack vare Amela och Maria som inte sa något! Ni ska få igen ;)
Det var iallafall en väldigt trevlig kväll med en massa trevliga tjejer och vi halv ett-tiden så körde vi hemåt med Amela :)
Sen sov jag hos älskling och det är alltid så mysigt att vakna upp bredvid honom! <3
Så idag steg vi upp i hyfsad tid och sen begav vi oss till Malmö för att bland annat fixa lite julklappar och lämna in min mobil. Kan tyvärr inte berätta vad jag köpte för julklapp för det är till systern min och jag vet att hon brukar vara här inne och läsa ibland ;) Hihi! Men jag fick iallafall lämnat in min mobil eftersom luckan på baksidan inte funkade som den skulle, så nu har jag fått en lånetelefon tills vidare :)
Efter min och älsklings lilla tur runt i Malmö så hade jag stora planer på att dra upp till Oasen och träna, men jag kände att jag varken hade ork eller lust så istället somnade jag en stund på soffan och vaknade nästan precis :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och snabba mig, för klockan sju ska jag befinna mig hos Fidde med de andra tjejerna och där väntar "homeparty", med andra ord sex/snusk-party ;) Haha. Har aldrig varit på något sånt förr så det ska bli en lite rolig och annorlunda upplevelse ;) Ska nog bege mig hemåt i hyfsad tid ikväll, för imorgon väntar jobb som vanligt.
Men ikväll ska jag ha trevligt, liksom hela veckan har varit :) Det tackar jag mina nära och käraste för! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback