dan före dopparedan..

    Inlägget skrivet: 2008-12-23 kl: 15:29:32

Har sprungit runt med mamma hela dagen i stan nästan. Körde dit vid halv tolv och kom hem för tjugo minuter sen typ :)
Har mest fixat lite små julklappar till julklappsleken och sen tog vi även en fika på Espresso House. Och jag har även köpt en nyårsklänning, den var superfin! Så nu hoppas jag bara på att nyår blir lyckat :)

Min nyårsklänning ser ungefär ut som den till höger på bilden här :)


Nu ska jag vila en stund i soffan och sen göra mig klar. Ikväll ska jag och mamma hem till älskling och hans familj med en massa andra :) Det blir säkert trevligt! :) <3
Ha det bra. Puss!


Kommentarer
Postat av: Maraja

gud, vad snygg :D

2008-12-25 @ 15:39:23
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback