ball kväll igår :D

    Inlägget skrivet: 2008-12-26 kl: 12:45:51
Igår var jag och mamma som sagt hos Carina och Jörgen och åt god mat där :) Trevligt!
Sen blev det bestämt att jag skulle hänga med Karro och Bina ut ;) Så jag stack hem och fixade mig och fixade drickan (som jag sedan tappade ner i en buske :/ Men det är en annan historia, haha!)
Drog iallafall till förfesten hos någon som hette Dennis och där befann sig dem andra redan :) Där var även en massa nytt folk och det är ju alltid kul att träffa nya människor :) Efter några timmars förfestande och när alla var lagom igång så begav vi oss ner till Horizont och Karros kompis hade redan fixat så att vi kom in så det var superbra! :D
Väl där inne så hade jag riktigt skoj, faktiskt ganska länge sen jag hade så kul på ett uteställe :) Träffade en massa välkända ansikten, dansade som aldrig förr och drack några drinkar och bara hade riktigt kul helt enkelt :)
En toppen kväll med andra ord :) Kom hem vid halv fyra då älsklings mamma körde oss hit och sen slocknade jag ganska snabbt.
Så tack till Karro, Bina och alla andra som gjorde kvällen riktigt rolig ;) <3

Idag vaknade jag och mådde hyfsat dåligt. Ville knapt stiga upp ur sängen, men det är såna smällar man får ta efter en utekväll. Känner mig iallafall liiiite piggare nu, så jag och mamma ska snart ta på oss och gå en lång promenad tänkte vi. Det är ju så himla härligt väder och jag kan behöva lite frisk luft :)
Även i kväll ska vi bort och äta och sen blir det nog bara chill efter det. Vill iallafall verkligen inte dra till Magget!
Så en lugn kväll för mig hade suttit perfekt :)
Nu blir det promenad. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback