8 december 2008

    Inlägget skrivet: 2008-12-08 kl: 17:27:18

Lång dag i skolan och jag är svintrött. Kom hem efter skolan och somnade direkt. Hade tänkt sova tjugo minuter eller nåt, men det slutade med att jag sov en timme ungefär :) Och nu känner jag mig väl lite piggare ävevom jag fortfarande är trött.
Ska äta lite snart tänkte jag och lite senare ska jag möta upp Joanna på Oasen och vi ska träna Body Combat :) Förra veckan kändes det riktigt bra i hela kroppen och vi får hoppas att det blir lika bra träning idag också :)
Sen ikväll blir det nog bara lugnt, ska se Prison Break och sen försöka sova i tid :)
Ha det bra!



-


Det blir inget Thailand . .
Orkar inte skriva mycket mer om det just nu! Det kommer kanske ett längre inlägg om det lite längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback