29 december 2008

    Inlägget skrivet: 2008-12-29 kl: 14:14:28
Igår kväll var jag med Maria och Kerry och vi körde runt lite och var hos David en stund :) Lagom trevlig kväll!
Idag har jag varit en runda i stan med mamma och på Maxi för att handla lite till ikväll :) För ikväll har jag bjudit hem några tjejer på ostbricka/vinkväll :) Tyvärr blir vi inte så många eftersom det var många som inte kunde, tråkigt men sant! :/
Vi andra får iallafall ha trevligt ändå :) Så tjejerna kommer hit vid halv sju, men innan dess hade jag tänkt hinna med att träffa älskling, lägga upp osten fint, städa och göra mig klar :) Och jag känner mig rätt och vet hur jäkla seg jag är ;P Haha! Så jag får snart sätta igång!

Imorgon ska jag på spa i Ystad med Maria :) Vi fick det i julklapp så imorgon ska vi bli ordentligt ompysslad i några timmar :) Skööönt! Precis vad jag behöver :) Ska bli riktigt härligt!

Slänger in några bilder ifrån förfesten innan Horizont på juldagen.. Riktigt ball kväll! :D
    

Kommentarer
Postat av: Joanna

vad bra, då vet jag :):) Tack själv, var hur trevligt som helst!! Jag är alltid på ;) <3

2008-12-30 @ 00:13:17
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback