27 december 2008

    Inlägget skrivet: 2008-12-27 kl: 16:26:20
Eftersom det inte blev stan igår, varken mamma eller jag mådde särskilt bra. Så vi var en runda i stan idag istället :)
Bytade några julklappar och köpte även lite nytt, bland annat lite underkläder och så :) Sen blev det även en fika på Espresso House, det är ju bara ett måste! Sen kom även Johan och mötte upp oss och det blev en runda till MQ för att kolla rean, men där var tyvärr inte särskilt mycket att hurra för :(
Har även varit en runda på Willys och nu är vi hemma igen :)
Blir nog bara en lugn kväll idag också. Ska laga taco sen och kanske se film :) Myys!

Annars så flyter väl det mesta på som vanligt.. Vissa dagar känns det bättre och vissa dagar känns det sämre, men det är väl så det är nuförtiden. Har lite blandade känslor från dag till dag, förstår mig inte riktigt på det själv. Men det blir väl bättre så småningom :)

En annan sak som jag bara irriterar mig på hyfsat mycket är alla idiotiska människor som börjar smälla raketer redan!! Det är för fan bara störigt, man ska ju enbart smälla raketer på självaste nyårsafton. Annars finns det väl ingen mening med det?!?! Jag blir bara så irriterad på sånt! Raketer är till för nyår och inget annat!



Nu ska jag dammsuga mitt rum och plocka undan lite kläder och sen ska vi nog så smått börja med maten :)
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback