2 december 2008

    Inlägget skrivet: 2008-12-02 kl: 12:44:07
Sitter i skolan nu och har håltimme. Börjar med samhäll B tio i två :)
De andra tjejerna gick ner till stan en runda, men jag pallade inte hänga med. Vill inte gå ut i regnet i onödan ;)
Så jag sitter här på studietorget i stället och kollar runt lite på internet och snackar med Daniel.
Fick även precis reda på att jag bara får VG i religion. Hade två poäng ifrån MVG och det innebär att jag nu inte får göra någon kompleteringsuppgift :/ Suuuuuurt! Aja, får väl vara nöjd med ett VG ändå.. Även om det hade suttit fint med ett MVG :) Får kanske försöka fjäska lite för Mattias ;) Haha!

Idag ska jag nog bara umgås med älskling, orkar nog inte träna idag. Boby Combat igår var tufft, men ändå härligt. Det kändes i hela kroppen och det var skönt :) Så idag ska jag nog bara vila :)
Seee

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tusen tack :) Nu får du, jag och Marja köra en tripp någonstans någon dag ;) <3

2008-12-03 @ 15:19:39
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback