16 december 2008

    Inlägget skrivet: 2008-12-16 kl: 19:41:08
Igår hade jag och älskling som sagt ett halvår tillsammans :)
Vi beställde mat, gjorde lite gott julgodis och bara massa mys ;) Älskar dig! <3

Idag har det varit en ganska konstig och upptagen dag. Som alla vet så var det ju ett jordskalv här i Skåne imorse och jag vaknar av att mamma skriker att det skakar.. Och jag fattar ingenting, jag säger bara att det var jag som rörde vid sänggaveln och somnar om. Stiger iallafall upp lite senare och sen ringer mamma från jobb och säger att det var en jordbävning. Jag trodde först att hon skojade med mig, men tydligen så var det ju sant. Och jag tycker verkligen att det är helt sjukt. Hur stor är liksom sannolikheten att det ska hända något sånt i Skåne?!?! Haha ;) Skumt iallafall!

Resten av dagen har varit ganska stressad. Först skolan till klockan tre och sen cyklade jag hem snabbt och jag och mamma körde ner till stan för att handla lite julklappar och byta några. Sen körde vi till mormor och morfar och åt god middag där :) Vidare till Willys och även ut till tennisen en snabb runda för att fixa lite saker :) Och först nu är jag hemma igen.
Snart kommer älskling hit och vi ska kanske baka ännu mer julgodis, får se om vi orkar :)
Imorgon är det onsdag och det blir nog en ganska chill dag. Ska bara ha en lektion och sen ska vi kolla på trippelbollen :)
Ha det bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback